Witaj na stronie dotyczącej współpracy z moim blogiem. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje w formie skróconej, a pod nimi - szczegóły dotyczące poszczególnych zagadnień.

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem ze mną współpracy – komercyjnej, bądź nie – skontaktuj się ze mną mailowo pod adresem kontakt@jedzbawsie.pl lub skorzystaj z formularza na dole strony.

jedź, BAW SIĘ! w skrócie:

  • podróże (po Azji i Europie, także w rejony trudnodostępne);
  • autoironia, humor i dobra historia;
  • brak zadęcia i swobodny język;
  • 3000 UU i 4000 sesji miesięcznie;
  • ponad 360 wpisów zamieszczanych regularnie, 2 razy w tygodniu;
  • 1600 fanów na Facebooku;
  • ponad 4000 subskrybentów kanału na YouTube, generującego prawie 20 tys. wyświetleń miesięcznie;
  • możliwość współpracy na platformie blogowej, w video i live;
  • doświadczenie w branży marketingowej online, jak również w występach na żywo.

O blogu:

jedź, BAW SIĘ! to blog podróżniczy, aspirujący do miana „trochę innego”. Na sieci jest od lipca 2013 roku i od tego czasu pojawiło się na nim ponad 360 wpisów, w tym relacji, poradników, porad praktycznych, a także luźnych przemyśleń związanych z szeroko pojętym podróżowaniem. Jedną z kluczowych zalet mojego bloga jest regularność: od 2013 roku publikuję dwa wpisy tygodniowo – we wtorki i czwartki.

Tematycznie, mój blog koncentruje się na zagadnieniach związanych z dobrą zabawą podczas podróży i z czerpaniem pełnymi garściami z doświadczeń, jakie oferuje nam nieskrępowane zwiedzanie świata. Staram się opisywać swoje przygody i dziwne, zabawne zdarzenia podczas Wypraw, a także wszystko to, co powszechnie kojarzone jest z dobrą zabawą – od imprez, przez jedzenie i alkohol, aż po parki rozrywki i tym podobne.

Geograficznie koncentruję się przede wszystkim na krajach azjatyckich i europejskich, ale nie wykluczone, że w przyszłości się to zmieni. Ostatnio zaczyna się specjalizować również w rejonach trudno dostępnych lub mało popularnych, takich jak Korea Północna czy archipelag Svalbard.

Mój blog skierowany jest do ludzi młodych, pełnych energii, którzy nie boją się wyzwań związanych z podróżami na własną (ale nie tylko) rękę, jak również do tych, którzy po prostu chcą poczytać coś ciekawego o świecie. Piszę dość frywolnym językiem, czasem zdarza mi się przeklnąć, a każdy tekst staram się dodatkowo zaprawić nutą lekkiego szyderstwa lub (auto)ironii; stronię za to od taniego moralizatorstwa i zagłębiania się w tematy związane z szarą codziennością. Moją wizytówką są przede wszystkim: naturalność i poczucie humoru.

Więcej o mnie, autorze bloga, można przeczytać tutaj.

Statystyki:

W chwili obecnej (grudzień 2016) jedź, BAW SIĘ! odwiedzany jest przez ok. 3000 unikalnych użytkowników miesięcznie, generujących ok. 4000 sesji, których średni czas trwania to ponad 2 minuty.

Mój kanał na YouTube (patrz niżej) to ponad 50 filmów, wyświetlanych prawie 5 tys. razy w ciągu miesiąca i oglądanych przez ponad 20 tys. minut miesięcznie, co przekłada się na średni czas oglądania ok. 3,5 minuty na film.

Pełen raport ze statystyk z radością udostępnię po kontakcie mailowym: kontakt@jedzbawsie.pl.

Media społecznościowe:

Wychodzę z założenia, że lepiej robić mniej, a lepiej. Z tego względu nie utrzymuję profili pro-forma na Twitterze czy Snapchacie, koncentrując się przede wszystkim na Facebooku i YouTube. W grudniu 2016 roku rozpocząłem również przygodę z Instagramem.

Facebook to moje główne narzędzie kontaktu z fanami, których zebrałem już ponad 1600. Przybywa ich z miesiąca na miesiąc, a swoją komunikację z nimi opieram na luźnych, humorystycznych postach oraz dodatkowej zawartości, normalnie niedostępnej na blogu.

Mój kanał na YouTube to inicjatywa, o którą dbam najbardziej. Video to kolejna z moich pasji i łączę ją tam z podróżami w sposób, który doceniło już prawie 4000 subskrybentów. Na moim kanale można znaleźć m.in. mój cykl jedź, BAW SIĘ! PLUS, w którym łączę opowieść, zdjęcia i własne filmy, serwując widzom istny misz-masz humoru, ciekawostek i konkretnej wiedzy o świecie.

Mój Instagram dopiero raczkuje. Zebrałem na nim na razie ok. 200 śledzących, ale liczba ta rośnie z tygodnia na tydzień. W tym kanale publikuję swoje zdjęcia, które uznaję za najbardziej wartościowe.

Formy współpracy:

Jestem otwarty na wszelkiego typu współpracę, także niekomercyjną, jeśli projekt będzie interesujący. Jeśli chodzi o współpracę komercyjną, mogę zaoferować m.in.:

  • reklamę na blogu: w formie linków, bannerów i postów sponsorowanych, o ile będą mieściły się w profilu bloga;
  • wpisy reklamowe na Facebooku;
  • placement marki lub produktu w nagrywanych przeze mnie filmach;
  • filmy na zamówienie, dostosowane tematycznie do bloga;
  • prowadzenie prezentacji podróżniczych lub motywacyjnych dla mniejszych i większych grup, także na eventach;
  • study-toury, wyjazdy sponsorowane czy promocyjne;
  • wszelkie inne, nieszablonowe pomysły.

Wynagrodzenie za współpracę uzgadniam indywidualnie i jest ono zależne od skali projektu, wkładu mojej pracy i innych czynników, które mogą mieć znaczenie. Wystawiam faktury VAT oraz VAT UE (własna działalność gospodarcza).

Jednocześnie, z racji na wykonywany przeze mnie zawód (online marketing manager), gwarantuję wsparcie każdej akcji, zarówno kreatywne, jak i pod kątem pozycjonowania czy ewentualnych działań SEM.

Utrzymuję również bliski kontakt z polską blogosferą podróżniczą, więc z przyjemnością podejmę się także organizacji lub udziału w akcji łączonej.

Realizacje i obecność w mediach:

Dotychczas współpracowałem z następującymi podmiotami:

Logo - Aina.plLogo - GoEuro.plLogo - Kingston TechnologyLogo - Stacja Mercedes

 

Logo - Itaka

 
 
 

Pojawiłem się również w mediach i prasie:

Logo - NG Traveler Logo - TVN24 BIS Logo - Czwórka Logo - Radio Wnet

 
 
 

Na swoim koncie mam również kilka prezentacji podróżniczych, z których niektóre przyciągnęły ponad 250 osób.

If You're visiting this page, it’s most likely because You would like to start a cooperation with my blog. Let me present to You some basic facts about it, and – below them – more detailed pieces of information.

If you are interested in working with me, do not hesitate to contact me at kontakt@jedzbawsie.pl. You can also use the form at the bottom of this page. Don't worry - I'm a fluent English speaker and writer.

jedź, BAW SIĘ! blog dot-by-dot:

  • travel blog (Asia and Europe, including difficult to reach areas);
  • mission: focus on fun, exploring and amazing stories;
  • writing style: lack of pomposity, humor and self-irony;
  • 3000 UU and 4000 sessions per month (average session time: 2 minutes);
  • more than 360 entries posted regularly, 2 times a week;
  • more than 1600 Facebook fans;
  • more than 4000 YouTube subscribers and channel generating almost 5K views per month (average viewing time: 3.5 minute);
  • recent start of the Instagram account - with over 200 followers so far (and couting);
  • the possibility of cooperation on the blogging platform, in videos and live;
  • experience in online marketing, as well as in live performances.

About the blog:

jedź, BAW SIĘ! blog was established in July of 2013 and since that time it has presented more than 250 entries about different parts of the world, mainly describing my crazy travels to Asia and Europe, with the recent focus on less accessible or less popular areas (ex. North Korea or Myanmar).

My blog’s recipients are the young and energetic people looking for good travel stories and some practical advice. My best assets are: regularity (2 posts per week), sense of humor, naturalness and a large dose of self-mockery.

My YouTube channel is also a strong side of my blog. There, in a humorous way, I talk about different places and travel-related issues, spicing the videos up with my own pictures, footage and funny animations.

For the contact with my readers I primarily use Facebook. For the time being I do not use other social media channels (it can change in the future, of course), because I strongly believe in the principle that it is wiser to do less, but better. On the blog’s fanpage my fans not only receive current information on the blog, but also some additional content.

If You would like to recieve full blog's statistics, just let me know.

Possible forms of cooperation:

I am open to all kinds of cooperation, including in particular:

  • Product/brand placement on the blog (sponsored posts, links, display) and in my films;
  • In social media: Facebook posts and tailored movies on YouTube;
  • Study tours, sponsored or promotional trips;
  • Other, tailor-made forms of cooperation, including the involvement of other bloggers.

In professional life I’m dealing with Internet marketing, so I’ll get along professionally and with a deep understanding of the topic.

Costs and pricing are agreed individually. I’m able to issue VAT EU invoices.

So far I’ve already worked with several different commercial entities, including (but not limited to) the National Geographic Traveler Magazine, TVN24 BIS television channel or Polish Radio – Fourth Program.

Formularz kontaktowy/Contact form: