Witaj na stronie dotyczącej współpracy z naszym blogiem. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje w formie skróconej, a pod nimi - szczegóły dotyczące poszczególnych zagadnień.

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy – komercyjnej, bądź nie – skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@jedzbawsie.pl lub skorzystaj z formularza na dole strony.

jedź, BAW SIĘ! w skrócie:

  • podróże (po Azji i Europie, także w rejony trudnodostępne);
  • autoironia, humor i dobra historia;
  • brak zadęcia i swobodny język;
  • 15 000 UU i 20 000 sesji miesięcznie (stan na listopad 2019);
  • ponad 650 wpisów zamieszczanych regularnie, 2 razy w tygodniu;
  • Prawie 2500 fanów na Facebooku;
  • ponad 4000 subskrybentów kanału na YouTube, generującego prawie 4 tys. wyświetleń miesięcznie;
  • możliwość współpracy na platformie blogowej, w video i live;
  • doświadczenie w branży marketingowej online, jak również w prezentacjach na żywo.

O blogu:

jedź, BAW SIĘ! to blog podróżniczy, aspirujący do miana „trochę innego”. Na sieci jest od lipca 2013 roku i od tego czasu pojawiło się na nim ponad 650 wpisów, w tym relacji, poradników, porad praktycznych, a także luźnych przemyśleń związanych z szeroko pojętym podróżowaniem. Jedną z kluczowych zalet bloga jest regularność: od 2013 roku publikujemy dwa wpisy tygodniowo – we wtorki i czwartki.

Tematycznie blog koncentruje się na zagadnieniach związanych z dobrą zabawą podczas podróży i z czerpaniem pełnymi garściami z doświadczeń, jakie oferuje nam nieskrępowane zwiedzanie świata. Staramy się opisywać swoje przygody i dziwne, zabawne zdarzenia podczas Wypraw, a także wszystko to, co powszechnie kojarzone jest z dobrą zabawą – od imprez, przez jedzenie i alkohol, aż po parki rozrywki i tym podobne.

Geograficznie koncentrujemy się przede wszystkim na krajach azjatyckich i europejskich, ale nie wykluczone, że w przyszłości się to zmieni. Ostatnio zaczynamy się specjalizować również w rejonach trudno dostępnych lub mało popularnych, takich jak Korea Północna, Wyspa Man czy archipelag Svalbard.

Nasz blog skierowany jest do ludzi młodych, pełnych energii, którzy nie boją się wyzwań związanych z podróżami na własną (ale nie tylko) rękę, jak również do tych, którzy po prostu chcą poczytać coś ciekawego o świecie. Piszemy dość frywolnym językiem, czasem zdarza nam się przeklnąć, a każdy tekst staramy się dodatkowo zaprawić nutą lekkiego szyderstwa lub (auto)ironii; stronimy za to od taniego moralizatorstwa i zagłębiania się w tematy związane z szarą codziennością. Wizytówką bloga są przede wszystkim: naturalność i poczucie humoru.

Więcej o autorach bloga można przeczytać tutaj.

Statystyki:

W chwili obecnej (listopad 2019) jedź, BAW SIĘ! odwiedzany jest przez ok. 15 500 unikalnych użytkowników miesięcznie, generujących ok. 20 000 sesji, których średni czas trwania to ponad 1,2 minuty.

Nasz kanał na YouTube (patrz niżej) to ponad 100 filmów, wyświetlanych prawie 4 tys. razy w ciągu miesiąca i oglądanych przez ponad 20 tys. minut miesięcznie, co przekłada się na średni czas oglądania ok. 2 minut na film.

Pełen raport ze statystyk z radością udostępnimy po kontakcie mailowym: kontakt@jedzbawsie.pl.

Media społecznościowe:

Wychodzimy z założenia, że lepiej robić mniej, a lepiej. Z tego względu nie utrzymujemy profili pro-forma na Twitterze czy Snapchacie, koncentrując się przede wszystkim na Facebooku i YouTube. W grudniu 2016 roku rozpoczęliśmy również przygodę z Instagramem.

Facebook to nasze główne narzędzie kontaktu z fanami, których zebraliśmy już około 2500. Przybywa ich z miesiąca na miesiąc, a swoją komunikację z nimi opieramy na luźnych, humorystycznych postach oraz dodatkowej zawartości, normalnie niedostępnej na blogu.

Nasz kanał na YouTube to inicjatywa, o którą dbamy najbardziej. Video to kolejna z naszych pasji i łączymy ją tam z podróżami w sposób, który doceniło już ponad 4000 subskrybentów. Na naszym kanale można znaleźć m.in. cykl jedź, BAW SIĘ! PLUS, w którym łączymy opowieść, zdjęcia i własne filmy, serwując widzom istny misz-masz humoru, ciekawostek i konkretnej wiedzy o świecie.

Nasz Instagram dopiero raczkuje. Zebraliśmy na nim na razie ok. 500 śledzących, ale liczba ta rośnie z tygodnia na tydzień. W tym kanale publikujemy swoje zdjęcia, które uznajemy za najbardziej wartościowe.

Formy współpracy:

Jesteśmy otwarci na wszelkiego typu współpracę, także niekomercyjną, jeśli projekt będzie interesujący. Jeśli chodzi o współpracę komercyjną, możemy zaoferować m.in.:

  • reklamę na blogu: w formie linków, bannerów i postów sponsorowanych, o ile będą mieściły się w profilu bloga;
  • wpisy reklamowe na Facebooku;
  • placement marki lub produktu w nagrywanych przez nas filmach;
  • filmy na zamówienie, dostosowane tematycznie do bloga;
  • prowadzenie prezentacji podróżniczych lub motywacyjnych dla mniejszych i większych grup, także na eventach;
  • study-toury, wyjazdy sponsorowane czy promocyjne;
  • wszelkie inne, nieszablonowe pomysły.

Wynagrodzenie za współpracę uzgadniamy indywidualnie i jest ono zależne od skali projektu, wkładu pracy i innych czynników, które mogą mieć znaczenie. Wystawiamy faktury VAT oraz VAT UE (własna działalność gospodarcza).

Jednocześnie, z racji na wykonywany przeze nas zawody (praca w marketingu), gwarantujemy wsparcie każdej akcji, zarówno kreatywne, jak i pod kątem pozycjonowania czy ewentualnych działań SEM.

Utrzymujemy również bliski kontakt z polską blogosferą podróżniczą, więc z przyjemnością podejmiemy się także organizacji lub udziału w akcji łączonej.

Realizacje i obecność w mediach:

Dotychczas współpracowaliśmy z następującymi podmiotami:

Logo - Aina.pl Logo - GoEuro.pl Logo - Kingston Technology
Logo - Stacja Mercedes Logo - Itaka Logo - Equip.pl
Logo - SnowShow + Chilling Logo - Nordtrip.pl Logo - Nationale Nederlanden
Logo - Regatta Logo - ArtTravel Logo - BlueBoard

Pojawiliśmy się również w mediach i prasie:

Logo - NG Traveler Logo - TVN24 BIS Logo - Czwórka
Logo - Radio Wnet Logo - TVN

Na swoim koncie mamy również kilka prezentacji podróżniczych, z których niektóre przyciągnęły ponad 250 osób.

If You're visiting this page, it’s most likely because You would like to start a cooperation with our blog. Let me present to You some basic facts about it, and – below them – more detailed pieces of information.

If you are interested in working with us, do not hesitate to contact us at kontakt@jedzbawsie.pl. You can also use the form at the bottom of this page. Don't worry - We're fluent English speakers and writers.

jedź, BAW SIĘ! blog dot-by-dot:

  • travel blog (Asia and Europe, including difficult to reach areas);
  • mission: focus on fun, exploring and amazing stories;
  • writing style: lack of pomposity, humor and self-irony;
  • 15 000 UU and 20 000 sessions per month (average session time: 1.2 minutes);
  • more than 650 entries posted regularly, 2 times a week;
  • more than 2500 Facebook fans;
  • more than 4000 YouTube subscribers and channel generating almost 4K views per month (average viewing time: 2 minutes);
  • recent start of the Instagram account - with over 500 followers so far (and couting);
  • the possibility of cooperation on the blogging platform, in videos and live;
  • experience in online marketing, as well as in live performances.

About the blog:

jedź, BAW SIĘ! blog was established in July of 2013 and since that time it has presented more than 650 entries about different parts of the world, mainly describing our crazy travels to Asia and Europe, with the recent focus on less accessible or less popular areas (ex. North Korea, Myanmar or Svalbard archipelago).

Our blog’s recipients are the young and energetic people looking for good travel stories and some practical advice. Our best assets are: regularity (2 posts per week), sense of humor, naturalness and a large dose of self-mockery.

Our YouTube channel is also a strong side of our blog. There, in a humorous way, we talk about different places and travel-related issues, spicing the videos up with our own pictures, footage and funny animations.

For the contact with our readers we primarily use Facebook. For the time being we do not use other social media channels (it can change in the future, of course), because we strongly believe in the principle that it is wiser to do less, but better. On the blog’s fanpage our fans not only receive current information on the blog, but also some additional content.

If You would like to recieve full blog's statistics, just let us know.

Possible forms of cooperation:

We are open to all kinds of cooperation, including in particular:

  • Product/brand placement on the blog (sponsored posts, links, display) and in my films;
  • In social media: Facebook posts and tailored movies on YouTube;
  • Study tours, sponsored or promotional trips;
  • Other, tailor-made forms of cooperation, including the involvement of other bloggers.

In professional life we’re dealing with Internet marketing, so we'll get along professionally and with a deep understanding of the topic.

Costs and pricing are agreed individually. We're able to issue VAT EU invoices.

So far we’ve already worked with several different commercial entities, including (but not limited to) the National Geographic Traveler Magazine, TVN and TVN24 BIS television channels or Polish Radio – Fourth Program.

Formularz kontaktowy/Contact form: